domingo, 4 de diciembre de 2011

el retorn


Ha passat molt de temps des que escribia asiduament a aquest i a altres blogs. Amb els pocs lectors que tenia o he perdut contacte o s'ha produït un cert distanciament per motius tan obvis com naturals.
S'han succeit canvis polítics als territoris que conformen el meu entorn : Catalunya, Espanya en el seu conjunt i Bèlgica. Han aparegut els "indignats" -com si no ho haguèssim estat abans d'indignats-, hem potenciat més guerres per petroli, i hem donat una majoria absoluta a un personatge que genera tan poca confiança com Mariano Rajoy. L'altra opció majoritària tampoc convenç ningú.
A nivell personal, que és el que importa, han sigut messos molt intensos en els que he conegut gent diversa, he après coses noves i m'he fet adicte a la globoflèxia i a pintar cares. He tornat a Brabant i he xafat per primer cop Alemanya.
Sentimentalment tot segueix tan tranquil com sempre, però econòmicament estic una mica millor -dec ser l'únic espanyol a més dels banquers i polítics.
He sofert alguna que altra decepció però en general es pot considerar un període positiu. Possiblement és ara que ja m'he assentat en el mundillo de l'oci- cosa que mai havia estat als meus plans- quan em començo a sentir valorat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario